Mostra de prostie

Pardon. Am vrut sa zic “monstru”, un adevarat monument inchinat prostiei adolescentine. Aruncati o privire aici (am aflat [cu intarziere] de “greva elevilor” via Grim Cris).

Am scris mai demult un articol despre generatia post-decembrista, in care, desi era ironic, am incheiat intr-un ton optimist (speranta moare ultima). Ei bine, am fost prea bland. Ei sunt viitorul:

“Nu as vrea greva akm in perioada tezeleor pt k vreau sa scap de ele ji sa ajung la likeu…..ji orqm nu are rost sa fie greva!!!FARA GREVA!!!” – macar e anti-greva, nu ca ar face vreo diferenta pentru el/ea.


“bah fratzilor nu se poate asa mergem la sc stam cate 7 ore parerea mea este: ca ar trebui sa ne taie din ore,cum ar fii muzika sa facem numa daca vrem si la fel si cu desenu si alte ore care nu sant de folos.ALOCATIA sa o mareasca la 100lei pentru ca oricum daca stai sa te gandesti nau nici o valoare nici 100lei apoi 40 lei…bah fratzilor ar trebui sa esim in strada…..nu alta ganditziva bn la ce va zic daca vretzi sa vb mai multe cu mine despre asta luatzimi ID” – pai sa le taie pe toate. Nu exista materie indispensabila. Argumentele le stiti, nu le mai repet. Cat despre bani, normal ca n-au nicio valoare daca nu muncesti pentru ei.


“Mai acu sincer … sunt elev dar mai prost ca voi nu am vz :) ) auzi greva … doamne ce dobitoc !!! ROMANIA ESTE PLINA DE DOBITOCI … CA ASTA DE A FACUT SITE UL – NOI SUNTEM VIITORU FACETI TARA DE RAS :) )!!!!!!!!!!!!! nu le mai luati in seama … nu se va face nici o greva … chill :) )” – in alt context as fi spus ca-i prost, dar asta e geniu in comparatie cu restul comentatorilor, chiar mi-e simpatic.


“Avem si noi drepturile noastre eu zik ca sa facem si noi greva :X …ca noi avem alocatii de 40 de lei si nu ne vaitam ..dar profesori au 15-16 mil si tot dansi se vaita ….” – pai zic asa: voi sa luati 15-16 milioane, ca ii meritati. Profesorii sa ia 40 de lei, ca-s niste tampiti care incearca sa va educe.


“deci este prea mika alocatia nu se mai poate asa cv :) pai nu este asa?etedaaa eu cu nu imi iau cu alocatia asta nici o bluza ia mai lazatima in paceee paaaaaa” – zise lily.draguta si mai lua o gura de ciment.


“DOAMNE AJUTA SA NE MAREASCA ALOCATIA>>>>>sper sa fie adevarat siteul…..Mult noroc” – sa te-ajute Dumnezeu!


“Eu zic ca cei de la conducere sa se puna in locul unui elev fara prea mare sansa financiara si sa vada daca ii ajunge 45 RON numai pentru lucrurile necesare scolii, dar mai apoi ca sa mai manance si sa se imbrace…” – acum inteleg, elevul e stalpul familiei. Eu zic ca alocatia ar trebui sa acopere si intretinerea, toate facturile, rata la apartament, rata la masina. Chiar asa: 45 de lei? Bataie de joc!


“ba chiaar ne tre mai mare aalocatia ce dracu nu ne tre si noua banii de buzunar sa na luam cv sa mergem cu prieteni la o terasa la un film nu ce dracu” – ar trebui sa va mareasca alocatia. Alocatia de semne de punctuatie. Sa se dea semne de punctuatie sa ajunga la toata lumea!


“Ar fi chiar impocrizie sa zicem k nu vrem alocatii mai mari, da`, la fel cum zicea si Time on, de unde?
D`oh, ganditi si voi: e CRIZA ECONOMICA!” - igmorantilor, e criza economica! Ascultati la “aaaaaaadinaaaaaaaa”, ca stie ce zice.


“MAH IO IMI BAG PULA IN TOTI PROFESORI PE MN PROFA DE GEOGRA NU MA LASA IN BAC VREA SA MA LASE CORIGENT DA JUR CA O BAT DE MA LASA CORIGENT SA MA FUT IN MASA DE ZDREAMNTA MURIOAR TOT NEAMU IEI SA MOARA FUTEO ALADIN SO FUTA” – asa, zi-i cu patos. In fond, ce stie ea? Ah, stai, despre ce vorbeam?


“Fiecare sa dea cate un vot! Isi bat joc de noi si cu tezele si cu grevele..Ce dracu au salarii de circa 18-19-20 de milioane si mai vor! Si noi? Avem 40 lei” – eu zic sa-i spanzurati de vii.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars6 Stars7 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...


    Articole asemanatoare:
  1. Random thought #17
  2. Frustrari de nefumator
  3. Maruntele
  4. Eu, vorbind despre politica?! Niciodata!

This entry was posted in Toate and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

48 Comments

  1. Posted May 13, 2009 at 6:58 pm | Permalink

    macar au dreptate sa ceara, saracutii!, marirea alocatiei ca doar se scumpira tigarile :) )

  2. Catalin
    Posted May 13, 2009 at 7:00 pm | Permalink

    Mda.. macar de 10 pachete sa le ajunga. :P

  3. Adelush
    Posted May 13, 2009 at 7:12 pm | Permalink

    NU se numeste prostie ….ci teribilism! Am fost si noi ca ei, iar la un moment dat vom fi parinti, asa ca slow down cowboy!!

  4. Catalin
    Posted May 13, 2009 at 7:14 pm | Permalink

    Nu stiu daca am fost teribilist sau nu, eram prea beat ca sa-mi mai aduc aminte acuma. :P
    Dar in niciun caz nu scriam asa. Si respectam profesorii. Si nu aveam pretentii la bani nemunciti. Si, si..

  5. Adelush
    Posted May 13, 2009 at 7:20 pm | Permalink

    Si vrei ca toti sa fie ca tine? :) Eu m-am obishnuit sa nu mai ashtept de la cei din jur reciprocitate …tipologiilor lui Caragiale li s-au alaturat multe altele.

  6. teo_n
    Posted May 13, 2009 at 7:23 pm | Permalink

    sigur ca uneori am avut si eu dubii relativ la modul in care unii profi au ajuns sa ocupe catedrele alea dar, tinand cont de calitatea elevilor romani “de moda noua” aproape ca i-as premia pe respectivii profesori pt ca-si fac curaj sa intre la ore, isi bat capul si cu elevii si cu materia, incearca sa le dea pe cat posibil si stiinta, si educatie, si intelepciune… 15-16 milioane n-ar fi deloc mult. ramane de vazut daca e mult sau putin in raport cu eforturile depuse atat pt a deveni profesori cat si pt a profesa in scoli si licee.

    cat despre elevi, nu cred ca exista vreo tara in care ei sa fie platiti de stat ca sa invete. statul ii poate rasplati, dar nu plati… ii poate recompensa pe cei mai buni dintre ei cu burse; alocatia e un ajutor modic si e absolut normal sa fie asa, cata vreme minorii sunt in sarcina parintilor si doar o mica parte dintre ei in a statului (cea mai nefericita parte si totusi cea care se plange cel mai putin, sau mai bine zis se plang pt a n-au ce manca, nu pt ca nu li se dau bani cash pe mana)…

  7. Posted May 13, 2009 at 7:23 pm | Permalink

    Mda… viitorul suna bine :)
    Vai de noi … noi ca popor, ca pana la urma mai putin ma intereseaza si ma afecteaza pe mine personal ca sunt atat de prosti de nu stiu nici cand sa foloseasca o cratima sau se mai gaseste cate unul si face pe desteptul si pune cratima taman cand nu trebuie de imi vine sa-i dau cu o bata peste creieri, sa-l zdruncin atat de bine pe cat mi-a zdruncinat el ochisorii cand citesc aberatii de genul “bine a-ti venit”, “fi-ti”, “sa-u”.
    Si da, hai sa facem greva :) Cand? Unde? Cum? Ca ma bag daca e vorba de iesit ceva bani in plus :D

  8. Catalin
    Posted May 13, 2009 at 7:23 pm | Permalink

    @adelush.. uita-te la al doilea paragraf, uitasem sa pun link mai devreme. Ca sa nu zici ca nu-s rezonabil. :)

  9. Catalin
    Posted May 13, 2009 at 7:32 pm | Permalink

    @teo.. mi-e mila de profesori, pentru ca sunt umiliti, nu neaparat prin salarii, ci prin faptul ca trebuie sa suporte din ce in ce mai multa nesimtire din partea elevilor. Maica-mea preda la Liceul Agricol Tulcea. Nu vrei sa stii ce-i acolo.
    Da, e pacat ca nu exista burse de merit pentru elevii exceptionali. Oricum, nu ei sunt cei care au pretentii la alocatii marite, desi in cazul lor ar fi o pretentie justificata.
    @crocoditza.. hmm, da, stai sa ma gandesc. Gata, stiu! Sa facem greva sa ne dea statul bani pentru ca scriem pe blog. :P
    Sau.. pentru ca stam pe scaun in timp ce scriem aceste comentarii. :) )

  10. Posted May 13, 2009 at 7:43 pm | Permalink

    Daaaaa…. presimt ca o sa ma imbogatesc in felul asta :)
    Semnam si vreo petitie ceva? :P

  11. Posted May 13, 2009 at 8:09 pm | Permalink

    Da, eram şi noi răzvrătiţi la vîrsta aia. Doar că noi legam cuvintele în propoziţii sau fraze. Şi ştiam unde vine cratima, n-o puneam la ghici.

  12. Catalin
    Posted May 13, 2009 at 8:10 pm | Permalink

    @crocoditza.. clar, trebuie sa luptam pentru drepturile noastre. :) )
    @alpha.. exact. :D

  13. teo_n
    Posted May 13, 2009 at 8:14 pm | Permalink

    imi amintesc de vremea cand vazusem la diriginta mea un album cu parisul, cu o prefata de J. Chirac… cu ceva relatii l-am gasit intr-o librarie si costa excat cat alocatia mea pe o luna. mi s-a parut chiar o afacere, desi eram constienta ca se vor diminua considerabil banii de buzunar pana la succesiva alocatie… nu pretind acum ca toti sa faca la fel; ma intreb doar cati ar folosi in mod inspirat niste bani in plus si cati i-ar cheltui pe nenumarate prostii…
    o sa mentionez doar ca nu eram nici pe departe o eleva model… capul de afis: absentele… teme – numai la obiectele care ma interesau… scopul era sa am media generala peste 8 si sa dispun cum vreau de timpul meu… faceam insa lectura particulara in compensatie

  14. Posted May 13, 2009 at 8:16 pm | Permalink

    eu inca sper ca pustii aia au scris acolo la bascalie :D

  15. Catalin
    Posted May 13, 2009 at 8:18 pm | Permalink

    @teo.. sa fim seriosi, pustanii astia sparg 2-3 alocatii pe bautura si tigari intr-o seara de club. De pustanii de bani gata nu mai zic, aia sparg un salariu de profesor intr-un weekend.
    @Stefania.. eu inca sper ca exista zane si unicorni. :) )

  16. Posted May 13, 2009 at 8:20 pm | Permalink

    @teo_n – şi eu îmi cheltuiam banii de alocaţie pe cărţi. Cea mai valoroasă carte cumpărată a fost Istoria ideilor şi credinţelor religioase (Eliade) care costa cam 4 alocaţii. Iar cu absenţele…. Din 4 ani de liceu, unul cred că l-am chiulit. Hihihi. La materiile neinteresante. Dar citeam, nu glumă!

  17. Catalin
    Posted May 13, 2009 at 8:22 pm | Permalink

    Bravo, mai. :)
    Incep sa ma simt inferior. Am citit foarte putin in liceu, iar inainte de liceu aveam aceleasi carti pe care le citeam prin rotatie, de cate 10 ori. :|

  18. Posted May 13, 2009 at 8:24 pm | Permalink

    pai nu exista???
    Tatiiii!!! :( ( Catalin zice ca nu exista zane si unicormi… m-ai mintit :( (

  19. teo_n
    Posted May 13, 2009 at 8:30 pm | Permalink

    @catalin: partea buna la tine e ca ai intentia (si vointa, din cate ne-ai spus pana acum) sa recuperezi in anumite domenii

  20. Catalin
    Posted May 13, 2009 at 8:31 pm | Permalink

    @teo.. sa speram ca am si capacitatea de a face lucrurile alea. :)

  21. teo_n
    Posted May 13, 2009 at 9:06 pm | Permalink

    @alphadog: am avut un avantaj din start… maica-mea are o considerabila biblioteca: beletristica, dictionare berechet, un munte de albume de arta. eu am cumparat f putin in comparatie cu ea. de fapt, am umplut cel mult un corp de biblioteca. stii Chestiunea cadourilor de craciun… eu cu mama rezolv f repede: un album de arta, ca apoi tot eu le voi mosteni :D chiar glumeam odata ca inainte de a le impacheta si pune funditze o sa scriu “RETURNABIL”

  22. Posted May 13, 2009 at 10:44 pm | Permalink

    Io am terminat scoala relativ recent, insa intr-un timp asa de scurt s-au tembelizat total scolerii. Si aia mai amarati ‘telectual stiau sa scrie, mai papau ei o cratima pe ici pe colo dar nu jumatati de cuvinte. Ne obosestem sa tastestem tot.

    Si-acum serios. Nici noua nu ne convenea alocatia de 25 de lei (atat am prins maxim), dar cand am aflat ce salarii iau profii ne-am plans mai putin. Cei care se plang aici, cel putin, nu par genul sa puna alocatie peste alocatie sa-si ia o carte, sa pupe un teatru, un concert o ceva.

    Mai rau e ca scoala o percep ca pe o obligatie, si vor sa fie recompensati pentru ca o indeplinesc – aici zic ca-s de vina si parintii (”te duc la Bucuresti de 1 mai daca iei note mari, parol”…) dar si modul in care e construit sistemul, care nu te apropie. Si noi am fost la fel. Asa facem toti cand suntem mici, vrem sa ne pi*** impotriva curentului. Dar acum parca pretentiile sunt prea mari in raport cu meritele…

    Si-asa am verificat ipoteza conform careia generatiile devin din ce in ce mai slabe. Generatiile se degenereaza (…poezie, nu alta)

  23. Catalin
    Posted May 13, 2009 at 10:46 pm | Permalink

    Luana, comentariul tau face cat un articol. :)

  24. Posted May 13, 2009 at 10:47 pm | Permalink

    (vorbesc mult, ahihihi. scuze)

  25. Catalin
    Posted May 13, 2009 at 10:47 pm | Permalink

    Era un compliment. :)

  26. Posted May 13, 2009 at 10:51 pm | Permalink

    a, mersi :) poate in viitorul apropiat m-oi lua si de generatia ce vine dupa mine. ca ii prea mare diferenta, it’s tu maci! (sunt doi maci, lol =)) )

  27. Catalin
    Posted May 13, 2009 at 10:52 pm | Permalink

    pai sa te iei, ca le zici mai bine decat mine. :)

  28. Posted May 13, 2009 at 11:00 pm | Permalink

    no, multumesc, dar hai ca exagerezi :P

  29. Catalin
    Posted May 13, 2009 at 11:18 pm | Permalink

    De ce esti asa modesta? :) )

  30. Posted May 13, 2009 at 11:33 pm | Permalink

    Cata, nu toata lumea e asa de “modesta” ca tine :) )

  31. Posted May 13, 2009 at 11:48 pm | Permalink

    am auzit ca asa-i frumos si cuminte :) )

  32. Posted May 14, 2009 at 6:08 am | Permalink

    Greva, dacă mă iau după site-ul respectiv, are ca singur scop creşterea alocaţiei, nu îmbunătăţirea condiţiilor din şcoli, nu profesori mai buni, nu o ministră competentă etc. Nu! Orice comentariu pe lângă, zic eu, este de prisos, din moment ce scopul acestei mişcări se duce către o singură direcţie.
    Ceea ce face ca titlul articolului tău, Cătăline, să fie greşit, aşa cum ai spus şi tu: “monstru” reflecta mult mai bine realitatea din teren.

  33. Posted May 14, 2009 at 8:09 am | Permalink

    “zise lily.draguta si mai lua o gura de ciment.”
    LOL

    Toate ca toate, dar nu e si sistemul de vina? Nu stiu… “pe vremea mea” se mai facea scoala, isi mai dadeau profii interesul… azi… profii stau cu elevii la cafea…

    Profesorii primesc aia “15 milioane” degeaba… Ei sunt cauza pentru care s-au tembelizat scolerii… Pentru ce rahat au facut pedagogia (daca au facut asa ceva) ? Sau nu… elevii sunt tembelizati din start. Si eu am fost :D E meseria profesorului sa te formeze si sa te “de-tembelizeze”…

    Nici parintii nu mai sunt ce-au fost… “Tatiii vreau shi io un tel k toti din klassa au ji m fuk de kko”. “Sigur fata tatii, ia d-aici un iphone”.

    Stiti, era o vorba pe care invatatoarea mi-a spus-o, si mi-a ramas in minte de atunci: “este datoria profesorului sa formeze copilul la scoala, si este datoria parintelui sa-si formeze copilul acasa”… ori… asta nu se mai intampla de mult timp… si e destul de trist…

  34. Catalin
    Posted May 14, 2009 at 8:24 am | Permalink

    @Nelinistitu’.. nu mentionasem asta dar, din ce am inteles, site-ul respectiv a fost creat pentru afluxul de vizitatori unici. Deci..
    @Santi.. trist, intr-adevar. :|
    Cat despre profesori.. nu stiu ce sa zic. Gandeste-te ca sunt supusi la tot felul de presiuni/amenintari/rugaminti si tot coboara standardele. Nu au incotro. Da, stiu, sunt foarte multi profesori care trec toti elevii ca sa nu aiba probleme. Important e ca macar sa se ocupe de elevii care vor sa invete.

  35. Posted May 14, 2009 at 8:29 am | Permalink

    Sper să rămână fi-miu mic, mic, că până ajunge el la vârsta asta voi fi uitat ce am făcut eu şi cred că îmi va fi greu să nu mă exprim în gesturi ample de şuturi în c*r. Sau poate până atunci devine o normalitate…

  36. Catalin
    Posted May 14, 2009 at 9:29 am | Permalink

    Costin, sunt convins ca o sa fii un parinte bun. Probabil va fi nevoie de munca de documentare, ca sa stii la ce scoala sa-l dai, unde sunt profesorii mai buni, etc.
    Sunt curios care o sa fie situatia in scoli cand o sa am eu copil. :-s

  37. Posted May 14, 2009 at 9:42 am | Permalink

    O profesoara de-a mea din liceu a fost fugarita de unu cu bicicleta pe holurile liceului, si atunci erau cretini, dar asta n-a oprit-o sa fie un profesor bun…

    De ce sunt amenintati profesorii? Pentru ca elevii nu stiu ce e ala respect… Si respectul se invata acasa, nu la scoala… Parerea mea…

    Ca sistemul sa functioneze totul trebuie sa inceapa de la parinti. Ei trebuie “reformati”. Reforma sa fie indreptata apoi spre profesori, care la randul lor vor forma elevi…

    Noi, astia de 20-30 ani suntem viitorii parinti, hai sa pornim noi reforma, si apoi sa dam vina pe profesori & elevi – aici ma includ si pe mine, pt comentariul de mai sus :P

  38. Catalin
    Posted May 14, 2009 at 9:47 am | Permalink

    Pai.. e de admirat profesoara respectiva. Eu, ca barbat, nu stiu daca as fi rezistat unei astfel de presiuni/batai de joc. Pentru ca faza cu bicicleta nu a fost un caz izolat.
    Evident ca radacina problemelor sta in educatia de acasa. Din pacate clasa de jos din Romania e la pamant cu educatia, se zbate sa aiba ce manca, restul pica pe plan secund/tert..

  39. Posted May 14, 2009 at 5:45 pm | Permalink

    Vad, citind comentariile, ca suntem niste idealisti elitisti. Da, ar fi frumos sa fim cu totii educati, cititi, scoliti insa realitatea e ca asa ceva nu numai ca nu se poate, dar nici n-ar fi extrem de indicat :) )

    Se pare ca, cu cat avem conditii mai bune gen acces foarte usor la informatii, la carti, chiar la educatie (autoeducatia e valabila oricand), cu atat devenim mai comozi si mai reticenti la a le folosi. Cu cat ni se da mai mult, cu atat suntem mai pretentiosi si vrem si mai mult. Nu e nimic rau in asta, ca e normal sa tindem spre din ce in ce mai bine, doar ca pe drum uitam sa apreciem ceea ce ni se da.

    Radacina sta in educatia de acasa, cea de acasa sta in educatia si experienta de viata si educatia de acasa a parintilor, si e un cerc vicios din care pot iesi numai cei care constientizeaza ca trebuie ei sa fie actori in schimbare, si nu cei care au intr-adevar nevoie de ea. Impusa de”sus” nu poate fi, pentru ca suntem cu totii reticenti la autoritate. We, the people..

  40. Catalin
    Posted May 14, 2009 at 9:15 pm | Permalink

    Noi tre’ sa fim actorii schimbarii. Dar totusi, cum poate un copil sau chiar o persoana matura care nu are prea multe in cap sa isi dea seama ca nu e tocmai ok cum gandeste si ca nu are un viitor prea stralucit si sa incerce sa-si depaseasca conditia? :|

  41. Posted May 14, 2009 at 9:22 pm | Permalink

    Nu prea poate, asta ziceam si eu :) Aia care isi dau seama sunt tot aia mai educati, si la care schimbarea e pe jumate produsa. Cred ca schimbarea trebuie sa ii fie propusa de societate dar nu impusa, ci sa apara ca alternativa viabila si preferabila. Mai complicat aici. Si cred ca multi sunt multumiti cu ceea ce sunt. Odata, pentru ca nu prea stiu ce altceva se poate, si apoi pentru ca… atat ii duce tartacutza:) I really don’t know.

  42. Catalin
    Posted May 14, 2009 at 9:33 pm | Permalink

    Oh well. Solutia e sa-i ignoram, I guess. Facem parte din doua lumi diferite. :|

  43. Posted May 15, 2009 at 9:03 am | Permalink

    Ca sa incep academic…
    Deeeeeeeeeeeeci, taman ieri ce mi-au venit 2 specimene d-astea, unu’ sa ii scriu pe un tricou “SA FI-TI FERICITI SI SA AVETI PARTE DE MULTE BUCURI”, am innebunit pe loc. Si unul vroia referat despre “PREMILE NOBEL”, la asta n-am mai rezistat si l-am intrebat ce-s alea premile, ca eu nu stiu, ma depaseste, si incepe el sa-mi explice si zic “aaaaa, premiile, daaaaaa, cu 2 i” si ca sa fie si mai bine il intreb cate pagini vrea si zice “4… ba nu, E MULTE, 3″…. “daaa, SUNT MULTE” i-am zis si eu, uitandu-ma urat. A priceput mesajul, o sa incep sa le dau peste bot la toti ca vad ca altfel nu se poate, poate macar de rusine s-or mai lumina

  44. Catalin
    Posted May 15, 2009 at 9:54 am | Permalink

    Da’ unde lucrezi??

  45. Posted May 15, 2009 at 10:21 am | Permalink

    la NASA :)

  46. Catalin
    Posted May 15, 2009 at 11:54 am | Permalink

    Nici mai mult, nici mai putin.. :P

  47. Jo
    Posted May 15, 2009 at 9:54 pm | Permalink

    chiar zilele astea am auzit la posta o doamna intreband de alocatie. si stateam si cantaream ca 40 de lei sunt ok pt achizitionarea unei carti bunicele. o carte pe luna… e ceva. eu tin minte ca imi strangeam vreo 2-3 alocatii special pt asta. dar ei calculeaza in bluze… de fapt de ce ma mir?
    in anul 1 de facultate o colega copia pe rupte la examene pt bursa din care sa-si cumpere haine si gablonturi. Si eu trageam pt bani de carti. deh, facultatea de litere…
    am avut anul asta “placerea” sa intru si eu la clasa, sa predau. din fericire nu am dat peste specimene de genul asta (or fi fost scolile mai ok si lipsite de asa ceva), dar am auzit povesti ingrozitoare de la colege: copii de clasa a saptea-opta imbracati in tricouri mulate si cu lanturi si ghiuluri, plimbandu-se prin clasa in timpul orei tinute de profesoara (!).
    am ajuns la concluzia ca e cu adevarat vorba de educatia primita acasa. si de lipsa de atentie din partea parintilor.
    e frumos ca ei vad salariul unui profesor (in imaginatia lor 10-15 milioane) ca si ceva colosal, cand e o munca destul de serioasa in spatele oricarei lectii, iar drumul pana la prinderea unui post…

  48. Catalin
    Posted May 15, 2009 at 10:01 pm | Permalink

    Mda, ei au o perspectiva distorsionata asupra banilor. Isi inchipuie cumva ca profesorii respectivi au totul asigurat (ii hraneste si ii imbraca cineva acasa), iar aia 10-20 de milioane sunt bani de buzunar. :) )

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

*
*

Subscribe without commenting