Daca dumnezeu ar fi gamer

Daca dumnezeu ar fi gamer, atunci ar fi un slab multi-tasker.
Sta cam prost la capitolul micro-management .

Dumnezeu e depasit de situatie.

Dar ce vorbesc? Pacatosul de mine! Ptiii, drace!

Noroc ca ieri, trecand prin fata magazinului Unirea, un nene cu megafon (pentru care nu se oprea nimeni sa asculte) mi-a scos blasfemiile din cap, asigurandu-ma (pe mine si pe ceilalti trecatori) ca dumnezeu are un plan pentru noi. Partea ironica e ca imaginea aceea mi s-a parut desprinsa din filmele hollywoodiene: imbracat in negru, cu biblia intr-o mana, cu megafonul in cealalta si cu parul in vant. De-a dreptul apocaliptic cadrul, ii mai lipsea o cioara pe umar.

Acuma, eu am tendinta sa asociez acea imagine cu ceva rau. Daca n-ar fi nimic in neregula, atunci de ce ar mai predica? Sa fie oare de vina criza? Faptul ca am devenit atat de lacomi incat am bagat in noi pana am vomat? Daca dumnezeu ar fi gamer, iar viata ar fi un RPG, atunci majoritatea personajelor (noi, adica) ar avea +5 la skillul de lacomie, +10 la skillul de meschinarie si -20 la intelepciune. Planul lui e sa ne faca mai intelepti, in ciuda handicapului initial.

Daca dumnezeu ar fi gamer, cu siguranta ar fi un adolescent plin de cosuri. Nu de alta, dar ne testeaza credinta mai ceva ca o femeie frustrata si suspicioasa. Pentru ca cea mai mare eroare in proiectul care e omul e faptul ca ne gasim intelepciunea cand suntem pusi intr-o situatie mai putin roz.

Daca viata ar fi un joc de strategie multiplayer, atunci fiecare “rasa” din joc ar avea specialitatea ei. Noi am avea politicieni corupti si egoisti care s-ar manji cu numele domnului ca sa mai castige un mandat in care sa-si manifeste incompetenta in fata unei raspunderi imense. Altii ar avea teroristi sinucigasi. Dumnezeul somalezilor i-ar infometa si le-ar da +50 la skillul de atrocitate. Nu de alta, dar ar avea nevoie de cat mai multi pirati in jocul asta de strategie.

La inceput a fost gandul

De unde ideea asta cu zeitate si gaming? Acum vreo 8 ani a aparut jocul “Black and White”, in care tu (jucatorul) esti o divinitate, iar existenta ta incepe odata cu rugaciunea unei familii al carui baiat fusese atacat de rechini (asta legat de ce ziceam mai devreme – omul devine brusc religios cand e in rahat, de aici si expresia “frica de Dumnezeu”). Puterea ta creste pe masura ce ai din ce in ce mai multi adepti. Poti fi bun sau rau, dar de cele mai multe ori esti capricios, cu toane. Mai un miracol, mai o ploaie de broaste sau de meteoriti, omuletii sunt impresionati, iar tu devii Taticul lor.

Daca dumnezeu ar fi gamer, iar viata ar fi jocul Black and White, atunci el ar fi muribund, pentru ca puterea lui sta in credinta noastra. Iar eu ma convertesc la biserica monstrului de spaghete zburator.

Flying Spaghetti Monster

Voteaza articolul pe Blogoree

Sursa poza 2

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars6 Stars7 Stars (2 votes, average: 7.00 out of 7)
Loading ... Loading ...


    Articole asemanatoare:
  1. Sezatoare virtuala. Ziua 20. Vreau sa joc
  2. Sezatoare virtuala. Ziua 6
  3. Tragic
  4. Retrospectiva

This entry was posted in Toate and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

20 Comments

  1. Posted July 11, 2009 at 12:04 am | Permalink

    ti-am dat -(minus) din greseala pe blogoree :( ( e cam aiurea facut noul bannerutz :-S

    in alta ordine de idei, (sau in aceeasi din articol) am trecut si eu o data pe langa predicile celor de la Unirii si m-a atras sa ma duc sa stau de vorba cu tipa care isi cam dadea sufletul la microfon. Am simtit nevoia sa o imbratisez, adica sa pun in practica exact ceea ce ne “invata” ea. Bineinteles ca n-a vrut, a inceput sa-mi tina o predica fara pauze de respiratie, in care ma tot intreba daca sunt mantuita… :( si mi-a pierit cheful de tot…

    cat despre articolul tau, mi-e ceva mai greu sa inteleg asocierea cu jocurile, dar mi-a placut concluzia. si ca intotdeauna, cea mai frumoasa parte a articolului se ascundea in spatele pozei. :D

    keep up believing!

  2. Catalin
    Posted July 11, 2009 at 12:06 am | Permalink

    That’s ok. :D
    Pai ce sa zic? Daca nu ma pricep la scris, trantesc si eu doua poze care sa faca articolul mai bun. :P

  3. Posted July 11, 2009 at 12:54 pm | Permalink

    maaaai Cataline, cum inveti tu copchiii la prostii :) ) foarte tare comparatia… da, dumnezeu e baubau – pentru ca a venit momentul sa aratam si adevarata identitate a lui baubau :) e controversat articolul insa pt mine a fost ca un moment de type-in-comedy. foarte tare articolu’, sper sa marcheze revenirea ;)

  4. Catalin
    Posted July 11, 2009 at 3:22 pm | Permalink

    @Luana.. thank yoooou >:D<
    Uite, ca nu am privit lucrurile asa, dar ai dreptate, e in stilul celor din categoria type-in comedy, chiar daca nu e hilarious. :)

  5. Posted July 11, 2009 at 4:24 pm | Permalink

    mi-a placut imaginea creierului suprapusa pe imaginea lui Dumnezeu inconjurat de nori si ingeri. In ceea ce priveste analogia figurii religioase cu un gamer, mi se pare cat se poate de amuzanta. Am jucat Black and White, e singurul joc dealtfel care mi-a placut. E firesc sa asociezi imaginea divinitatii din jocul cu pricina cu imaginea divinitatii din memoria sociala; mai ales ca in fond, asta e tot ce avem: imagini ale divinitatii din memoria sociala transmise pe diverse cai. Insa absurdul Monstrului din Spaghete imi aduce aminte de Ceainicul zburator din argumentul lui Dawkins, ale carui idei mi se pare pe cat de savuroase pe atat de pertinente. Cred ca le stii, trebuie sa-l fi gasit si pe TED.com. BTW, ai fost la TED Romania?

  6. Catalin
    Posted July 11, 2009 at 4:28 pm | Permalink

    Dawkins e ateu convins si de la el am aflat prima oara de Monstrul de spaghete. Care e doar un exemplu.. speech-uri cu ceainicul zburator nu am vazut. :) )
    Nu am fost la TED Romania.. sunt mai putin sociabil si nu prea particip la intruniri legate de online. :)

  7. Posted July 12, 2009 at 7:21 pm | Permalink

    Din pacate la TED Romania a lipsit exact atmosfera specifica TED: daca acesta este un eveniment dedicat discutiei libere la un nivel inalt, tocmai discutie libera nu a fost, iar participantii au socializat tot in cercurile lor restranse de cunoscuti. :) Totusi, pentru a sustine evenimentul in sine si pe plaiul romanesc si din respect pentru vorbitori, imi doresc sa vina editia II si sa particip din nou.

  8. Catalin
    Posted July 12, 2009 at 7:25 pm | Permalink

    Nu stiu daca-si are locul o analogie cu blog meet-urile, dar am tot citit pe blogurile “mari” despre blog-meeturi in care luau parte _aceleasi persoane_, scriau si se linkuiau unii pe altii. Astfel de evenimente trebuie organizate in asa fel incat participantii sa se simta la locul lor, nu sa fie o parada a catorva persoane.

  9. Posted September 14, 2009 at 8:02 pm | Permalink

    Cum ţi-am zis aseară am citit postul. :P
    Nu ştiu de ce mă aşteptam la ceva mai mult, nu sunt sigură ce.
    1. O bună bucată de vreme m-am jucat Emperor: Rise of the Middle Kingdom. Chiar îţi solicită atenţia… mă gândeam în acea perioadă că fiecare candidat la preşedinţie ar trebui să joace un astfel de joc. Am putea observa mai uşor care îi este strategia de joc [ad literam].
    2. Jocul Black and White… m-am jucat un pic al doilea. Dar m-am plictisit repede pentru că oamenii sunt proşti.
    3. În închiere am o întrebare: dacă Dumnezeu ar fi gamer… oare cine ar scrie cheat-urile? :D

  10. Catalin
    Posted September 14, 2009 at 8:04 pm | Permalink

    Satana le-ar scrie si le-ar folosi.
    Dumnezeu nu ar folosi cheaturi dar ar avea destula putere ca sa-i nenoroceasca pe oameni. :P

  11. Posted December 10, 2009 at 3:43 am | Permalink

    Trei idei mi-au atras atentia in articolul tau:
    1) Dumnezeu e depasit de situatie.
    2) Nu de alta, dar ne testeaza credinta mai ceva ca o femeie frustrata si suspicioasa.
    3) .. puterea lui sta in credinta noastra

    Citind ce ai scris, am incercat sa te inteleg si sa observ din ce perspectiva privesti tu lucrurile. Referitor la ideile de mai sus am sa-ti spun ca te inseli. Si iti spun si de ce. Tu il percepi pe Dumnezeu, ca fiind un om sau cel putin o fiinta care reactioneaza ca omul . Ce vreau sa spun cu asta? In primul rand, daca Dumnezeu ar fi depasit de situatie, tu nu ai mai fi apucat sa mai scrii articolul, pt ca nu ai mai fi fost in viata, nici tu, nici eu, nimic altceva. Tot ce ne inconjoara de microorganisme pana la Univers, este in controlul Lui. Daca Dumnezeu ar fi depasit de situatie, totul s-ar distruge instantaneu.
    In al doilea rand, l-ai acuzat pe Dumnezeu ca ne incearca credinta ca o femeie frustrata. Daca Dumnezeu ar fi frustrat de ce ai scris tu, in secunda asta erai mort! Dar El, are rabdare cu tine si cu toti ceilalti care ori nu cred in El, ori incep sa il acuze de diverse lucruri, pentru ca va iubeste. Desi in gura mare ai fi in stare sa afirmi cele de mai sus, adanc in inima ta, stii ca ceea ce spun eu este adevarat. Nu ma astept sa recunosti adevarul asta si nu asta ma intereseaza in principal. Sa stii adanc in inima omului, Dumnezeu a pus ceva care sa te faca sa stii ca EL exista. Tu poti spune multe, dar inima ta striga dupa EL, chiar si cand incerc sa-i acoperi strigatul cu reprosuri la adresa Lui.
    Ai spus ca puterea Lui sta in credinta noastra. Daca ceea ce ai spus tu ar fi adevarat, tot ce exista astazi, in secunda urmatoare nu ar mai exista. Cum am spus si mai sus, tot ce exista este sustinut de Dumnezeu si daca El nu ar fi atotputernic .. totul s-ar sfarsi in secunda urmatoare.
    Asta am avut pe inima sa iti spun. Si nu uita un lucru: desi ai impresia ca detii o anume putere cand alegi sa te impotrivesti Lui Dumnezeu, de fapt ramai doar cu impresia, pentru ca doar prin voia Lui inca respiri in secunda asta. Si sa nu uiti, ca desi Ii reprosezi multe, Dumnezeu te iubeste enorm si inca te asteapta. Dovada: inca respiri.. cat traiesti mai ai o sansa! Dupa.. ai pierdut sansa eternitatii tale!

  12. Catalin
    Posted December 10, 2009 at 12:33 pm | Permalink

    La o analiza superficiala, punctele tale de vedere sunt valide. Cu mentiunea ca nu stiu exact ce “credinta” testeaza dumnezeu in momentul in care un om e nenorocit din nastere sau traieste intr-un loc precum Africa sau Afganistan si este condamnat la moarte lenta prin taierea membrelor si alte atrocitati. Doar ca ai pornit de la premisa ca exista dumnezeu si esti convinsa 100% de asta. Iti respect pozitia.
    Nu as vrea sa intram in polemici, pentru ca nu sunt ateu fanatic. Dar nu sunt nici credincios.
    Faptul ca exista sau nu dumnezeu nu-mi afecteaza deciziile, pentru ca mi-am construit propriul sistem de valori.
    Last, but not least: ai luat prea in serios acest articol. E mai mult o incercare beletristica.

  13. Posted December 13, 2009 at 1:35 pm | Permalink

    Am luat-o in serios pentru ca Dumnezeu e totul pentru mine. Si ca sa intelegi ce am simtit cand am citit si de ce am luat-o in serios, gandeste-te la persoana care ti-e cea mai draga in universul asta si apoi gandeste-te ca eu as spune despre ea neadevaruri si as jigni-o. Ai sta pasiv? Nu cred!

    Oricum zic eu, am incercat sa-ti spun adevarul, fara sa te judec sau cel putin am incercat, daca nu mi-a iesit, sa-mi fie cu iertare. Pentru ca nu te pot judeca. Ideile pe care ti le-ai format sunt datorita persoanelor care te-au inconjurat de-a lungul vietii. Si in Biblie spune: ,, Poporul meu piere din lipsa de cunostiinta. ” Eu ti-am adus la cunostiinta adevarul; ce faci tu mai departe cu el, este decizia ta, nu pot decide eu pentru tine!

    PS: Nu este nici dorinta mea sa intru in vreo polemica cu tine. :) Si ma bucur ca nici tu nu vrei asta!

  14. Posted December 13, 2009 at 1:44 pm | Permalink

    Am uitat sa ma refer si la suferintele celor din Africa sau Afganistan, de care ai adus vorba. Dumnezeu nu a intentionat ca omenirea sa aiba parte de suferinta. El a creat o lume perfecta, insa cand pacatul a patruns in lume, prin decizia lui Adam si a Evei de a pacatui, a patruns si suferinta o data cu el. Atata timp cat pacatul este in lume ( si va fi pana la sfarsitul lumii ) va fi si suferinta!

    Omul a pacatuit si si-a atras suferinta si moartea asupra lui: ele sunt consecinte ale pacatului. Ce a facut Dumnezeu? Pentru ca isi iubeste creatia, le-a oferit, fara plata, o cale de scapare: Isus Hristos. Cine il accepta pe el ca Domn si Mantuitor si crede in El cu adevarat, va fi in rai pentru totdeauna. Aici va fi o viata de suferinta pentru cei mai multi, insa daca ei accepta darul Lui, vor avea o eternitate de fericire. Si ce este o viata de cativa zeci de ani in comparatie cu vesnicia, care este ceva fara sfarsit?

  15. Catalin
    Posted December 13, 2009 at 3:39 pm | Permalink

    Da, dar pentru mine nu e totul. Si n-o zic cu rautate. Pentru mine Dumnezeu e un concept. Eu cred ca fiecare om ar trebui sa-si construiasca propriile lui conceptii, idei, etc. Am un prieten care e genul mai introvert si si-a creat propriul lui Dumnezeu.. imprumutand bucati din mai multe culturi, din propriile lui idei. Poate ti se pare blasfemie, pentru ca esti mai rigida in conceptii, nu esti flexibila. Dar de asta exista atat de multe religii. Nu uita ca acum 2000 de ani stramosii nostri se rugau la Zamolxis si alte zeitati, grecii se rugau la Zeus sau Ares, etc. Si, la fel ca in cazul tau, credinta in acele zeitati insemna totul.
    Si nu e ceva rau – nu am fost niciodata militant anti-religie. Ba mai cred ca pe unii oameni ii face mai buni. Nu exclud existenta unei entitati superioare, doar ca sunt convins ca nu se inscrie in tiparele descrise de vreo religie de pe pamant. Pentru ca religiile sunt create de oameni.
    E loc pentru toata lumea pe pe pamantul asta. Daca sunt inversunat impotriva unui lucru, acela e inversunarea indoctrinantilor.
    Sunt constient de felul in care ti-a picat acest articol cand l-ai citit si imi pare rau pentru asta, sincer. Nu mi-as fi permis niciodata sa vin si sa-ti spun lucrurile astea doar ca sa fac pe interesantul sau ca sa incerc sa-ti schimb modul de a privi lucrurile. Articolul a fost scris pe blogul meu personal, nu pe domeniul altcuiva. Cititorii mei fideli au multe idei care se potrivesc cu ale mele, de aceea digera mult mai usor genul asta de articole.

  16. Posted December 13, 2009 at 4:51 pm | Permalink

    Pt inceput vreau sa-ti scriu 2 chestii care mi-au placut la postarea ta: 1. ,,Nu exclud existenta unei entitati superioare, doar ca sunt convins ca nu se inscrie in tiparele descrise de vreo religie de pe pamant. ” 2: ,,Pentru ca religiile sunt create de oameni. ” Sunt total de acord ca Dumnezeu nu intra in tiparele oamenilor, El este asa cum El Insusi S-a revelat. Si nici eu nu suport sistemele religioase, pentru ca sunt facute de oameni asa cum ai spus. Si pentru ca Dumnezeu nu ne cheama la un sistem religios, ci la EL! :)

    Acum am sa vorbesc despre lucrurile cu care nu sunt de acord. Ai spus: ,, Eu cred ca fiecare om ar trebui sa-si construiasca propriile lui conceptii, idei, etc. Am un prieten care e genul mai introvert si si-a creat propriul lui Dumnezeu.. imprumutand bucati din mai multe culturi, din propriile lui idei. [..] Nu uita ca acum 2000 de ani stramosii nostri se rugau la Zamolxis si alte zeitati, grecii se rugau la Zeus sau Ares, etc. Si, la fel ca in cazul tau, credinta in acele zeitati insemna totul.”
    Avand in vedere ca Dumnezeu s-a revelat oamenilor si le-a spus si le-a dovedit ca El exista, tot Dumnezeu a spus si despre existenta lui satan. Si de vreme ce satan exista, nici nu ma astept sa stea cu mana in san si sa ma aplaude cand eu slujesc adevaratului Dumnezeu si nu unei minciuni. Ce spune el? ,, Ei, lasa ca nu exista niciun Dumnezeu. Lasa-i pe crestinii aia lipsiti de personalitate si care asculta orbi de o inchipuire in mintea lor. Daca vrei musai sa ai un Dumnezeu, construieste-ti tu unul pe care sa-l potrivesti cu valorile tale. Pana la urma pacatul nu e atat de pacat si Dumnezeu nu e atat de Dumnezeu. ” Insa asta este inselatoria lui. El va fi candva pedepsit pentru eternitate si automat ca nu vrea sa mearga acolo singur si cauta sa ia cat mai multi oameni cu el. Chiar Dumnezeu spunea ca iadul nu a fost creat pentru oameni, ci pentru diavol si ingerii lui, insa toti cei ce se lasa inselati de el, il vor urma si acolo.

    Dumnezeu a spus clar: ,,Eu sunt adevaratul Dumnezeu si nu exista niciun altul afara de mine. Tot eu sunt Cel ce-ti ofer mantuirea, insa nu te oblig, te-am creat cu libera alegere pentru a nu fi un robot si pentru a lua decizii asumandu-ti o responsabilitate. ”

    Stii care e diferenta intre Dumnezeu si presupusele zeitati? Mesajul Bibliei este unic. Biblia nu este o compilare a unor idei poetice separate. Ea Îl revelează pe Dumnezeu şi planul Său pentru vieţile noastre. Ea ne relatează că ceva nu a mers bine în istorie şi că relaţia pe care o aveam cu Dumnezeu s-a rupt. Ne spune cum să reconciliem acea relaţie şi care sunt beneficiile acestui lucru.

    Isus Cristos urmăreşte să aibă o relaţie cu noi. El a pretins că este Dumnezeu. Niciun conducător important al vreunei alte religii nu a pretins că este Dumnezeu. Isus a dus o viaţă perfectă şi a dovedit că este Dumnezeu prin miracolele pe care le-a făcut… vindecând orbii, liniştind o furtună puternică pe mare, înviind oameni din morţi, oferind pe dată hrană câtorva mii de oameni. Religiile lumii au conducători care au transmis mesaje interesante, dar niciunul dintre ei nu şi-a dovedit puterea de a face minuni aşa cum a făcut-o Isus. În multe religii ale lumii, oamenii se biciuiesc sau ţin ritualuri extinse de auto-flagelare pentru păcatele lor. Isus ne oferă iertare, deoarece, în calitate de Dumnezeu, a plătit pentru păcatele noastre în locul nostru. „Dumnezeu Îşi arată dragostea faţă de noi prin faptul că, pe când eram noi încă păcătoşi, Cristos a murit pentru noi”. Pe cruce, Isus a purtat toate păcatele noastre şi a plătit pentru ele în locul nostru.Isus a înviat din morţi la trei zile după ce a fost crucificat. Multe religii vorbesc despre reîncarnare. Isus le-a spus celorlalţi de mai multe ori că va fi crucificat şi că va învia din morţi trei zile mai târziu. Isus a dorit să-Şi dovedească dumnezeirea în mod public pentru a nu exista nicio îndoială. Autorităţile romane erau conştiente de acest lucru şi, în consecinţă, au postat o strajă formată din 11-14 oameni la mormântul lui Isus şi au sigilat mormântul cu sigiliul roman pentru a-i avertiza pe oameni să nu se apropie. Cu toate acestea, trei zile mai târziu, trupul lui Isus nu se mai afla în mormânt, iar El S-a înfăţişat viu la mai mult de 500 de persoane. Nicio altă religie nu pretinde că personajul ei central a înviat fizic sau chiar că a spus că va învia.

    * Hinduşii recunosc existenţa a numeroşi zei şi zeiţe.
    * Budiştii spun că nu există nici o divinitate.
    * Adepţii New Age cred despre ei înşişi că sunt Dumnezeu.
    * Musulmanii cred într-un Dumnezeu puternic, dar de necunoscut.
    * Creştinii cred într-un Dumnezeu iubitor şi pe care Îl poţi cunoaşte.

    Oare toate religiile se închină aceluiaşi Dumnezeu? Eu sincer nu cred asta. Si ma gandesc ca nu ma insel. :) Să ne gândim insa împreună dacă da sau nu. New Age învaţă că fiecare om ar trebuie să ajungă în centrul conştiinţei cosmice. Dar pentru a face aceasta… musulmanii ar trebui să renunţe la Dumnezeul lor unic… hinduşii la numeroasele lor zeităţi… iar budiştii să admită că există totuşi Dumnezeu.

    Fiecare dintre religiile mondiale majore (hinduismul, New Age, budismul, islamismul, creştinismul) are ceva aparte. Dar dintre toate acestea, doar una declară că există un Dumnezeu personal, iubitor, care poate fi cunoscut de către oameni în viaţa aceasta. Isus Hristos a vorbit despre un Dumnezeu care aşteaptă cu plăcere să avem o relaţie cu El şi care vine lângă noi în calitate de Mângâietor, Sfătuitor. Este un Dumnezeu puternic şi ne iubeşte.

    În hinduism fiecare om caută pe cont propriu să se elibereze de legea karmei. În New Age fiecare om îşi dezvoltă propria divinitate. În budism fiecare om caută să se elibereze de dorinţe. Iar în islamism fiecare om îndeplineşte legile religioase pentru a intra în Paradis după moarte. Iisus Hristos ne învaţă despre faptul că putem avea o relaţie personală cu un Dumnezeu personal – o relaţie care se continuă în viaţa de apoi.

    ps: Imi cer scuze de lungimea comment-ului, insa lucruri de o asemenea importanta nu pot fi explicate in cateva randuri. Chiar imi place discutia mea cu tine si caut sa raspund la ce ai scris. :)

  17. Posted December 15, 2009 at 8:27 pm | Permalink

    Se pare ca te-am speriat cu lungimea comment-ului .. :)

  18. Catalin
    Posted December 15, 2009 at 11:38 pm | Permalink

    Pai am zis si mai devreme: iti respect opinia si nu vreau sa te schimb. Tu de ce incerci sa ma indoctrinezi vorbindu-mi de niste lucruri pe care le iei drept legi? Asta e paradoxul – ca multi oameni credinciosi cred ca fac un bine, dar de fapt nu stiu sa tolereze si sa accepte faptul ca exista oameni care nu gandesc ca ei. Eu nu ma simt ispitit de Satana ptr ca gandesc asa. Accepta-ma asa cum sunt.

    Cred ca poti fi o persoana rezonabila, deci te invit sa-mi mai citesti blogul, eventual sa comentezi daca-ti face placere, dar polemicile despre credinta se opresc aici din partea mea. Multumesc. :)

  19. Posted December 16, 2009 at 7:58 am | Permalink

    Ok. Inteleg. Acum oricum nu esti in nestiinta de cauza, decizia este a ta pe mai departe. Ceea ce am incercat eu sa fac a fost sa-ti demonstrez adevarul si am facut asta pentru ca mi-ar placea sa cred ca daca eu eram in pantofii tai si tu in ai mei si tu mi-ai fi spus adevarul, incercand sa nu ma lasi in nestiinta si fara posibilitatea de a alege!

    Am sa ma mai uit pe aici.. pe blog ma refer! :)

  20. Catalin
    Posted December 16, 2009 at 10:49 am | Permalink

    Multumesc. :)

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

*
*

Subscribe without commenting